Monday, December 31, 2012

~ Kisah 2012 ~

* Zahrah.Nur.Iman *

Dikurniakan seorang cahaya mata diawal tahun 2012 adalah hadiah yang sangat berharga..satu amanah dari Yang Maha Esa untuk kami berdua..ibarat kain suci putih bersih, satu tanggungjawab yang berat untuk kami pikul bersama-sama bagi membesarkan anugerah kecil ini an mencoraknya sehingga menjadi insan yang solehah dan berjaya dunia & akhirat.. In shaa Allah..





~ F I R S T ANNIVERSARY ~


Setahun bersama suami terchenta..disamping anak yang tersayang.. Alhamdulillah kami diberikan kesempatan untuk meraikan bersama-sama..keluarga kecil yang penuh dengan kebahagiaan.. Semoga kebahagian kami berkekalan di dunia & akhirat..Engkau kukuhkanlah ikatan dan rasa kasih sayang kami sehingga ke akhir hayat kami Ya Allah.. dan semoga keluarga kami sentiasa dibawah Rahmat, kasih sayang & Lindungan Yang Maha Esa.. In Shaa Allah...



^ P E R S O N A ^


Rezeki tambahan yang dipinjamkan oleh Yang Maha Pemurah.. Alhamdulillah..si putih datang menggantikan cik biru yang telah berkhidmat hampir 3tahun..

>> I N C R E M E N T <<

Syukur..syukur..bertambah rezeki tahun ini di penggal kedua tahun 2012..warga kerja semua diberitakan dengan cerita gembira.. Alhamdulillah.. Syukurbpada-Mu Ya Allah.. Engkau ikhlaskanlah hatiku dalam menjalankan kewajipanku sebagai pekerja..semoga rezeki yang Engkau berikan kami di dunia ini dapat dimanfaatkan sebaiknya.. Aminn..

« Raya Pertama »

Raya pertama untuk si kecil Zahrah..dan raya pertama juga utk ayah&ibu sambut dgn Zahrah..


Semoga kita berkesempatan untuk berjumpa dan meraikan raya yang akan datang.. In shaa Allah..

..:: Kunci oh Kunci ::..


Finally..after more than one year menunggu..kunci akhirnya berpindah tuan..dan sekarang masih dalam proses renovation..sabar menanti segala persiapan.. Hanya padaMu tempat kami berserah Ya Allah.. Engkau permudahkanlah urusan kami..dan semoga tempat baru itu nanti dapat menjadi syurga dunia kami..sebagai tempat teduhan kami di dunia yang sementara ini.. Aminn..

Tahun 2012 yang penuh suka-duka, pahit-manis kehidupan..yang pastinya akan mematangkan kita utk lebih bersedia menempuh dunia yang penuh cabaran..semoga tahun mendatang lebih baik dari sekarang..
In shaa Allah.. Aminn...

~ GOODBYE 2012 ~
~ WELCOME 2013 ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...