Friday, December 21, 2012

Musim...

D.U.R.I.A.N C.R.E.P.E

Suatu ketika dahulu..lebih tepat lagi, few weeks/months ago, makanan ni mmg sgt glamor..tgk post kwn2 semua update pasal crepe ni..and me, just taste it lately..

First time rasa, ada sedikit rasa nak terkeluar balik..sebabnya sy tak pernah rasa tapi ofismet ckp sedap and dia sgt suka, tapi...bila rasa makaih..ada creme rupanya dlm tu..saya memang tak boleh telan creme..mmg tak masuk dek tekak..digagahkan juga mkn sebiji tu smpi abes isi durian..tinggal creme je terus buang..huhu..sorry kakak yg bagi..huhu..


2nd time mkn, our bos bagi..sampai 5biji tu..aritu mkn sebiji pun tak mampu..so, saya rasa jela satu..this time ok sikit la..creme dia tak berat sgt and still rasa durian..and durian lebih byk sikit dr yg lepas..tp still tak abes..then bagi la kawan2 lain makan sikit and tinggalkan 2biji utk en.suami..tapi bila dia rasa pun macam cannot go!!hehe..2hari gak la baru abes..tak tau kenapa tak masuk tekak ni..padahal ktorg mmg suka durian pun :O


3rd time makan ni saya yg beli sendiri kt area rumah..6biji at RM10..size dia kecik sikit, tapi this time saya suka..sebab dia kecik je..so takdelah kena makan byk2 kan..and creme sgt light and terasa campuran durian..and the most important durian dia banyak..i like this durian crepe!! Sekali makan smpi 2biji..hehe o_O

Baru skrg saya tahu kenapa ini durian manyak glamor!!haha ;-)

Daaaaa....

2 comments:

  1. aku suka durian
    tp aku xsuka end product dr durian
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..paling takleh telan tempoyak..tapi bubur durian and this crepe masih boleh diterima tekak la..hehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...