Friday, November 11, 2011

Saya Kecewa dgn Kalian!!

YEr..saya TAHU...
Saya hanya kuli!!!
Saya hanya orang bawahan!!!
Saya hanya bertindak mengikut arahan!!!

dan Saya PASTI...
Kalian adalah bos saya!!!
Kalian adalah golongan atasan!!!
Kalian adalah orng yang berhak mengeluarkan arahan!!!

tapi...
Saya sudah buat SEHABIS BAIK!!!
Saya sudah sediakan SELENGKAP MUNGKIN!!!
Saya sudah terangkan SEJELAS-JELASNYA!!!

kenapa...
Susah sangat NAK BUAT KEPUTUSAN!!!
Payah sangat NAK TERIMA KENYATAAN!!!
'Segan' sangat NAK BERTANGGUNGJAWAB!!!

apa YANG PASTI...
SAYA KECEWA...Sangat2 KECEWA...

APA PUN TAK BOLEH!!!!!

(rasa macam nak bersalin sekarang dan terus amek cuti bersalin 2 bulan..tapi saya sgt sayangkan MyLilKechik..biarlah dia berada didalam kandungan saya dulu sehingga tiba masanya kami bertemu nanti..semoga stress ibunya tak dirasa oleh dia)

Sekian..bertenanglah wahai Aliza!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...