Thursday, November 18, 2010

Satu Hari di Hari Raya..aku yang keseorangan..

Lonely...i'm so lonely..i've nobody..to call my ownnnn..lalalalala :-(

Yer..saya keseorangan ketika takbir sedang berkumandang..sangat sedih..beraya seorang diri di rumah yang tak seberapa..(bak kata bos aku..rumah mcm sampah..jgn ngengada nak datang raya..haha..lawak2 bos aku ni)...
Em..citer pasal raya sorg2 semalam.. yang special-nye..aku telah bersemangat untuk masak LaksaJohor resipi keluarga..hehe..

Sila la tgk hasilnya...
^ LaksaJohor Saya ^
^ Timun (kena ade skill ni nk potong..hehe..) + daun kesum + limau ^
^ Taugeh ^
^ Sambal Belacan (yg xberapa nak hancur..huhu..) ^

Sambil menonton Sukan Asia Guangzhou (betul ke tak eja ni..huhu..), aku menikmati masakan ku sendiri (walaupun rasa lain sikit dr biasa)..hehe..

Bersyukur tapi Sedih...

"I'm proud of myself..Proud 2b Johorean (yg pandai masak LaksaJohor)"

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...