Monday, November 8, 2010

"Ish..baru je aku kemas!!" kata minah tu..

-------------------------------------------------------------
Entry ini penuh dgn perasaan & emosional sgt!!!
Harap Maklum...
--------------------------------------------------------------

APakah?? Ada aku kesah ko baru kemas ke hape!!
Aku customer okeh..I'M ALWAYS RIGHT!! (Ayat klise tak??suke aku la kan..)

BTW, am i looks like very "harimau" girl??!! Takut tak??

Mcm mane aku tak hangin..walaupun dh lmbt kan nk hangin kan (kejadian berlaku pada semalam hari..arini baru nak kecoh..lambat kan aku ni!!)..huhu..
Ade ke patut aku p kedai "reben" semalam..and pekerja diorg aka minah sengal tu..ckp "Ish..baru je aku kemas!!" kat aku..even die takdela ckp direct kat aku kan..tp kalau dah aku keluar je dr compartment barang2 tu..die terus p situ and bebel kat belakang aku..apakah???

Suka hati aku la kan nak serak2 kan tempat tu..aku nak cari barang ape!! takkan aku nak amek je ape2 je yg ade depan aku atau atas sekali tanpa perlu menselerakkan tempat tu?? Harus ke??

tapi yg penting..aku tak buat penyepahan pun kat situ, OKKK..aku amek then aku letak la balek kat tempat die..blah la ko perempuan..(dan aku sgt marah..so aku nak panggil minah tu "perempuan" skrg!!)

Naseb baik aku kuar ng org yg penyabar (aka en. tunang :-)..) kalau la aku kuar ngn geng2 yg kaki kutuk cam aku ni..konfem la kena minah tu!!huhhh..x pasal2 aku wat dosa ngumpat arini!!

--------------------------------------------------------
Maaf yer kengkawan atas kebisingin aku!!
--------------------------------------------------------

**Sesungguhnya Sabar Itu Sebahagian Daripada Iman**

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...