Friday, October 15, 2010

..:: tUkAR anGin ~ Dulu & Kini ::..

2 tahun 2bulan dahulu...

"Yes, dapat pun aku keje..dah sebulan berehat..masa untuk berkhidmat untuk negara..i'm coming!!!"

kini...

"Emm..kalau dapat kuar cari keje lain best gak ni..kat mane ekk (thinking..thinking..n still thinking until now..looking for the other opportunities...hello there..i'm here..please offer me something new!!!)..huhhhh..."

Mana Oh Mana

..:: Tiada yang sempurna di dunia ::..
..:: Terjatuh panjatlah semula::..
..:: Tetapi apa gunanya ::..
..:: Jika tiada akhirnya ::..

..:: Tercipta seindah-indahnya ::..
..:: Namun kelak akan berubah ::..
..:: Ubah ke arah bahagia ::..
..:: Itu semua di dunia ::..

..:: Aku berhak ‘tuk bermimpi ::..
..:: Mahu kau sertai sekali ::..

..:: Mana oh mana perginya cinta ::..
..:: Masih kau ingatkah ::..
..:: Saat-saat indah ::..

..:: Mana oh mana perginya rasa ::..
..:: Tuk bermesra dan bicara ::..
..:: Nyatakanlah mimpiku engkau dan aku ::..
..:: Ubah demi masa ::..

..:: Lama tak ku terbuka ::..
..:: Bawalah diriku padanya ::..
..:: Takkan habis ku berdoa ::..
..:: Apakah ini hakikatnya ::..
..:: Di pengakhiran cerita ::..

..:: Kita berhak ‘tuk bermimpi ::..
..:: Mahu kau sertai sekali ::..

..:: Nyatakanlah mimpiku engkau dan aku ::..
..:: Ubah demi masa ::..
..:: Nyatakan mimpiku ::..
..:: Ubah demi masa ::..

--> aku hanya mengharapkan yang terbaik <--

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...