Wednesday, December 1, 2010

..:: tUkAr aNGin #4 ~ Pusingan Kerja #2 ::..

Effective TODAY (0112.2010)

Yer..starts today..saya akan ber-pusing ke unit baru..huhu..takut..dh la keje lama masih byk pending..org yg nk kena ganti tempat i pun takut nak ganti..sorry yer..hehe..

Em..sepanjang 2thn buat benda yg sama..ape kata sy compare kan ngn keje baru nnt..

1) barang2 yang saya jaga...
DULU ~ network..kabel & aksesori...
SEKARANG ~ non-network..services...

2) bos saya...
DULU ~ Tuan Haji...yang suka belanja..sgt pemurah..tapi...oppsss...
SEKARANG ~ Puan...xberapa nak kenal..so..no komen...

3) masa saya di-ofis...
DULU ~ 7.30am till 7.30pm...
SEKARANG ~ hopefully 7.30am till 5.30pm je...

4) kontrak saya...
DULU ~ sama je semua..standard...
SEKARANG ~ macam2 version ada..poning la den...

******************************************

kesimpulannya...dulu dan sekarang memang ada PERBEZAAN..ada KEBAIKAN...dan ada KEKURANGAN..sebagai Hamba Allah, kita hanya mampu MERANCANG..dan Dia-lah yang akan menentukan..sebagai makhluk-Nya juga, kita harus sentiasa berDOA agar apa yang ditentukan adalah yang TERBAIK untuk kita..walaupun kita merasakan ia bukanlah yg terbaik untuk kita, tetapi berUSAHAlah agar ia menjadi yang TERBAIK..mungkin bukan disudut "A" tetapi nun disebelah "Z" itu

******************************************

Maka, berSYUKURlah kerana masih berada di SINI dan masih berKERJA...

Semoga semuanya berjalan dengan LANCAR...Amiinnn...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...