Thursday, November 5, 2009

Cuti...Cuti...Cuti ---> BERCUTI!!

wah..seronok tetibe sebabnye ad ajak g bercuti lg sekali..tp tahun depan la..huhu..

tersebutlah alkisah...toyyibbb!!!

ad: liza, ingat ek bln 2tahun depan..ko free kan..xkawen lagi (aduhh..soaln maut betul..huhu)


aku: wah..soalan tu ko tnye aku..mestilah aku free lg.. (ad gelakkan aku..ak pun gelakkan diri sendiri..tp dlm hati..sedih gak la..haha)


ad: hah, jd tau plan nk g jalan2..


aku: mane kali ni?


ad: emm...taman negara atau mane2 la..(aku yg xingat sebenarnye ape die ckp nama tempat tu..huhu..nnt kena tny balik la..)..tp kali ni mahal sikit la..dlm rm500..


aku: alamak..yeke..mane nk dapat duit ni..


ad: simpan la..3bln lg ni..simpan sebulan rm200..(kami sama2 gelak..mmg x tesimpan la kalau rm200..rm20 boleh la..haha)


aku: ok la..nnt aku pk..(smpi skrg la aku pk...)


kalau ikutkan hati mmg nk pergi..hari tu dh join diorg g redang..






best wo..tp yg xbest nye aku fobia air..byr utk snorkeling..tp selam dlm 15min je kot..nk tercabut nyawa rase dok dlm tu..tp best la dpt tgk makhluk2 dlm air tu..



3minit tahan nafas rase cam xkan nmpk dunia dah..huhu..

tapi mmg best la..lg2 time nk balik..hehe..takut gue..




kalau ade sape2 nk join ktorg kali ni..bgtau la yer..open to all!!

2 comments:

  1. kecik! wah...xtau pon ko ade blog. hihihihi. update bnyk2 erk! hehe

    ReplyDelete
  2. hehe..tula..bosan2 dok ofis..aku menuang la..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...